- Home
- Oplossingen
- Business
- Financiële procesoptimalisatie
Digitaliseer en automatiseer
financiële processen met Elvy
Digitaliseer en automatiseer financiële processen met Elvy
Elvy Factuurverwerking
Verwerk snel en eenvoudig facturen naar jouw financiële administratie in Exact Globe. Inkomende facturen (van PDF tot e-factuur) worden vanuit de mailbox geïmporteerd naar Elvy en bij herkenning van gegevens maakt Elvy direct een boekingsvoorstel. Het is ook mogelijk om goederenfacturen automatisch te matchen met de bestelling of ontvangst. Na akkoord boekt Elvy de factuur naar jouw financiële administratie.
Moet de betaling van de factuur eerst goedgekeurd worden? Dan blokkeert Elvy de boeking voor betaling en wordt het eerst aan de juiste fiatteurs aangeboden. Met de Elvy App kunnen fiatteurs ook gemakkelijk onderweg fiatteren.
Factuur
Elvy Declaratieverwerking
Geen gedoe meer met Excel-formulieren en losse bonnen. Elvy maakt het declaratieproces efficiënter voor zowel de indiener als de verwerker(s). Met de Elvy App dient de declarant gemakkelijk declaraties in, van onkosten tot aan zakelijke kilometers. Maak een foto van bonnetje of factuur en voer de declaratiegegevens in.
Na het verzenden komt de declaratie direct in de juiste administratie terecht binnen Exact Globe en zijn gemaakte kosten inzichtelijk voor het fiatteerproces. Zo betaal je vergoedingen snel en verantwoord uit.
Declaratie
Elvy Inkoopmanagement
Inzicht in inkoopverplichtingen en budgetten beheren. De inkoopsoftware van Elvy checkt bij een inkoopaanvraag of het binnen het budget past en vervolgens wie het dient te fiatteren. Na een akkoord door de budgethouder wordt er automatisch een bestelnummer gegenereerd, die de leverancier op de verkoopfactuur vermeldt.
Wanneer de inkoopfactuur binnenkomt, herkent Elvy de gegevens en wordt de juiste inkoopverplichting gematcht met de factuur. Het bestelnummer zorgt ervoor dat Elvy de juiste bestelling kan matchen.
Inkoop
Elvy Contractregistratie
Altijd en overal actueel inzicht in lopende contracten. Leg contracten vast met alle vereiste gegevens. Je bepaalt zelf welke gegevens verplicht zijn bij registratie. Het is ook mogelijk om aan te geven onder welk project of budget het contract eventueel valt.
Daarnaast of het automatisch verlengd mag worden en wat de opzegtermijn is. Zo krijg je op tijd een melding indien een contract dreigt af te lopen of automatisch wordt verlengd. Bepaal vervolgens welke medewerkers toegang mogen tot de online contracten. En wil je de contracten ook eerst laten goedkeuren? Richt gemakkelijk een workflow in.
Contract
Elvy Documentarchivering
Bouw een digitaal archief op. Verwerk diverse documenten met de digitale archief software van Elvy. Denk aan pakbonnen, CMR-documenten, offertes en orders. Scan papieren documenten in en verwerk ze met Elvy vanuit een netwerklocatie. Of laat digitale documenten direct vanuit de e-mail uitlezen.
Na herkenning van gegevens wordt het document opgeslagen in ElvyWeb, een webbased omgeving die fungeert als digitaal archief. Jij bepaalt zelf welke velden Elvy herkent, zodat je hier later op kunt terugzoeken. Vervolgens kan het document vanuit het archief behandeld worden, bijvoorbeeld om te fiatteren.